En inblick i mitt liv.

Hej lilla sankorn.

Om du sysslar med en teater har jag en storsäljare till dig i detta inlägg.


   Huvudroll; familjen Wedin Nilsson
   Scen; Familjen Nilssons middagsbord
   Maträtt; Kräftor med tillbehör
   samuel: ”Mmm, saft från hjärnan…!”
   ”Pappa, kan du skicka ett till kräftlik till mig?”
   ”Att döda lik kan smaka så här gott!”
   ”Samtidigt som jag äter kräftstjärten äter jag ju bajsrännan också! Vad äcklig jag är som gör det!”
   ”Fast det smakar ju inte direkt bajs…”
   - Samuel, hela dialogen här ovanför.
   ”Och det här är vitlökssås som man kan doppa stjärtarna i” – mamma
   ”Vems då, kräftans eller min egen stjärt?!” – pappa
   ”Din såklart!” – mamma
   ”Vem ska äta den då?” – pappa
   ”Inte jag!” – mamma
   ”Det ska du visst det, är inte det typ din plikt som fru eller nåt?!” – jag
   Välkommen till familjen Wedin Nilsson!
   På återseende.

Kommentarer
Postat av: Karin

ha ha ha...

2009-02-27 @ 21:23:43
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0