Vittvittvitt!

   Hahahahahaha, jag kom precis att tänka på den gången Ebba ringde mig och beklagade sig över sitt gymbesök hos Friskis och Svettis. Det löd så här (nästan i ett andetag. Ordagrant):
”Amen jag gick till gymmet, som vanligt, tänkte att nu jävlar ska ja träna ordentligt, så jag körde faktiskt mer hantlar å sånt än vad jag brukar göra, ja, det e faktiskt skitbra, man liksom känner hur musklerna bränner, amen i alla fall. Så tänkte jag att nu ska jag ha dubbla linnen på mig, så att jag inte ser så genomdränkt ut när jag svettas, ja menar, förra gången med byxorna och allt var ju fett pinsamt! Anyway, så då stod jag där å lyfte olike vikter och tänkte typ Yes, äntligen ser jag lite normal ut, sade jag att linnet var svart? Nähä, amen det var svart i alla fall, jag hade vitt under och svart över, för det syns ju inte så mycket. Men sen när ja var klar vettu, asså ja skojjar inte, det där linnet såg GRÅTT ut, jämfört med svettriangeln jag hade på ryggen! Det var sååååååååååååååå pinsamt asså!”
”Vitt är ju bäst…!”
”Ja, jag veeet, jag vet inte riktigt vad jag tänkte, ja tänkte nog att svart va lika bra som vitt. Amen i alla fall, jag hade bättre byxor på mig den här gången, men SNACKA om att det var pinsamt, jag hade verkligen värsta svettfläcken där bak!!!!”
   …
   Jaa, alla ni träningsfreak. Det är vitt som gäller i styrkesalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0